Recenzia 31.12.2021 Me and that Man - HELLMAGAZINE

Dominika Šimová • 9/10

ME AND THAT MAN - New Man, New Songs, Same Shit Vol.2

Adama ´Nergala´ Darskeho dnes už snáď predstavovať netreba nikomu. Okrem kapely Behemoth sa venuje aj projektu Me and that Man, ktorý pred pár týždňami vydal svoje tretie dejstvo.

Ako sa osvedčilo na Vol.1, aj tento krát si Nergal pozval kopu hudobníkov, ktorí túto nahrávku urobili nezabudnuteľnou a originálnou. Na tomto ´dark-black-blues´ sa podieľali také mená ako Hank Von Hell, ktorý tento svet pred týždňami navždy opustil, Anders Odden, Mary Goore, Blaze Bayley, Gary Holt, Jeff Mantas Dunn, Kristoffer Rygg, Abbath, Frank The Baptist, Chris Holmes, Ralf Gyllenhammar, Douglas Blair, David Vincent, Michale Graves, Randy Blythe, Alissa White-Gluz, Devin Townsend či Myrkur, ktorých hudobný záber variuje všetkými hudobnými žánrami. Hudobne je Vol.2 mimoriadne všestranný a nesmierne dobre počúvateľný a chytľavý. Moje osobné topky sú Black Hearse Cadillac, Year of the Snake ale najviac ma baví Alissa v skladbe Goodbye, ktorá vyskladala svoj vokál tak, že sa vám postavia všetky chlpy!

A tak ak sa vám niekedy zachce na chvíľu vypnúť, mať chvíľku len pre seba, či napríklad pri dlhej jazde autom, túto nahrávku si so sebou určite zoberte!

----------

Pavel Šimo • 10/10

Nergal a jeho black blues séria č. 2 v podaní špičkových hudobníkov znova nesklamala. Album prechádza zmenami tempa, ako sme zvyknutí, najskôr od ležérnosti po ´odpaľovák´. Veľmi ma prekvapil song, v ktorom sa predstavil Abbatha, ktorý sa podľa Nergalových slov nahrával na viac krát, lebo po prvom pokuse to bol proste shit, ale výsledok je úžasný, dokonalý. A to ešte nekončíme, zoznam účinkujúcich dopĺňajú mená ako Blaze Bayley, Alissa, Devin a nesmrteľný David Vincent. Album je absolútny masaker. Odporúčam!