Recenzia 27.06.2021 Pop Evil - HELLMAGAZINE

Dominika Šimová • 9/10

POP EVIL - Versatile

Pop Evil a ich tvorba sa ku mne dostala len pomerne nedávno a síce skladbou Torn to Pieces, ktorá je stále považovaná za jednu z ich najúspešnejších skladieb vôbec. Od vydania tejto skladby už ale uplynula dlhá doba a kapela v týchto dňoch púta pozornosť novinkou, Versatile.

Ako už naznačuje názov, album by sa mal vyznačovať všestrannosťou, čo aj naozaj je jeden z najcharakteristickejších prvkov albumu. Je síce pravda, že kapela do svojej hudby vždy zahŕňa a prepája variabilný zvuk, no v tomto prípade je to možno výraznejšie. Album obsahuje agresívne gitarové riffy, ktoré striedajú až popové hudobné postupy. V každom prípade ako celok to vytvára dokonalú súhru a album pôsobivý kompaktne a máte chuť si ho prehrávať dookola.

Zárukou kvality sú aj v tomto prípade veľmi chytľavé melódie. Vyzdvihla by som skladby ako Set Me Free, Breathe Again, Inferno, Stronger či Work, ktoré z hlavy nepustíte ani po hodinách. Nedá mi nespomenúť otváraciu Let the Chaos Reign, ktorá vás naladí na tú správnu atmosféru pekne od začiatku. Veľkú rolu ale zohráva aj fantastický a rozpoznateľný vokál Leigha Kakatyho, ktorý je určite veľkým pilierom tejto zostavy.

Album má v sebe tiež obrovský koncertný potenciál a veľké pódium by mu absolútne svedčalo. Kapela má o pár mesiacov naplánované americké turné a ja im prajem, aby sa toto podarilo uskutočniť, pretože táto nahrávka si určite zaslúži široké publikum a ľudí, ktorí sa z nej tešia. Za seba zatiaľ jedna z top nahrávok v roku 2021, ktorú určite odporúčam.